Lanet..

Lanet igår/inatt var riktigt skoj :D Vi satt så klart vid datorn en hel del då..
Och jag spelade Cs...Som gick väldigt bra..(?) not...
Jag tror ärligt talat att jag var sämst av alla som va där.. och vi va runt
30pers :s Jag dog heela tiden, så tillslut tröttnade jag, men då spelade
jag och Jesper tillsammans, och då vart de riktigt skoj faktiskt...
Iaf i början, inte när han började döda mig (?) "/
Jesper, Hannes och Tobias försökte lära mig att spela Wow och Cs,
De gick ju bra.. Tyckte jag iaf, heh!  Fast vad dom tyckte ska vi inte ta upp tror jag inte ((;
Sen så tittade vi ju lite på film oxå, De gick ju film hela tiden på bioduken borta i hörnet,
Både bra och dåliga filmer ((;

Mysigast va ju bög-högen och lilla bög Jesper, fast de kanske vi inte ska gå in på , Right?
Vi gjorde en hel del massa annat tok, men palla skriva, orkar inte ((;

Snart ska jag till yvette som har kommit hem från turkiet, Ska väl sova där inatt ((,
Ciaoo<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0