Skolfoto

 

Idag va de skolfoto, Ne Usch! Vart verkligen
inte bra... Och vi är så många i våran klass nu helt plötsligt,
så vi står grymt trångt, Inte alls bra blev de :S
Sen iaf så har vi skrivit en uppsatts i engelska,
Och den blev ju... Sådär, Heh
Skrev bara ett A4 papper, och dom mesta typ, 4st
men orka! (Jag va iaf inte den ända som bara gjorde de ;))
Idag skulle jag vara med Erika, men som vanligt
så orkar inte lata jag, gå ända upp till milles, som ligger
på andra sidan samhället, ne, då får de kvitta,
iaf om man slutar 4, sen kommer hem vid halv fem,
sen ska man äte, sen sitta vi datorn,
då hinner klockan bli lite, sen ska man gå (!)
dit bort på drygt 45 minuter, sen hem oxå (:
Så idag blev de inge (:
Men imorgon, då fan blir de Erika (:
Först skolan, slutar tjugo i tre imorgon tror jag,
de är skönt, sen ska man till Erika, sen blir
det att gå uuut :D Efterlängtade marken är ju här, (Y)
Sen blir de att sova hos erika <3

Ciaoo, och puss på alla som orkade läsa de ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0